top of page

טיפול נפשי רוחני

עודכן: 12 במאי 2019

טיפול נפשי רוחני - מהו ומי נזקק לו?

טיפול נפשי רוחני הפך בשנים האחרונות לאחד מסוגי הטיפולים המבוקשים. אם בעבר הטיפול הפסיכולוגי היה שמור אך ורק למקרים של בעיות נפשיות חריפות (דבר אשר לעיתים יצר ותיחזק את הסטיגמה המיתולוגית השלילית שדבקה במי שהעז ופנה לקבלת טיפולים כאלה), כיום מבינים בעזרת טיפול ניתן להתגבר על קשיים מסוגים שונים ובכך את איכות החיים ואת רמת התיפקוד הרגשי – נפשי. עם התפתחות המודעות, התפצלה הפסיכולוגיה לגישות ולשיטות שונות אשר כוללות דרכי אימון אישי.


האם מתאים לכם טיפול נפשי רוחני?


על פי ראייתה של אילנה רוגל, מחברת האנציקלופדיה 'על רוח וחומר', מנחה במגדלור, טיפול אנגרטי נועד לאלה המבקשים להיזכר בזהותם הייחודית ולהקשיב לקולם הפנימי.


בני אדם באים למסע למידה והתפתחות בעולם החומר עם 'חוזה נשמה' לפעימת חיים.


חוזה זה שנרשם בתדר אנרגטי נועד להוביל התנסויות מכוננות ומכוונות להתפתחות המודעות והתודעה. בכל חוזה שאנו יצרנו אין ספור א

ופציות לדרכי מימוש כשכל בן אדם בוחר במודע ובלא מודע איזה מציאות תשרת ברמה הגבוהה ביותר את הגוף הנשמתי והפיזי גם יחד.


יש להתבונן על עצמנו לא כקורבנות של המציאות אלא כיוזמי ומובילי דרך: כל 'אני' בגוף חומר בשיתוף עם 'עצמי' בתדר אנרגטי, אמור להיות הקברניט המנווט את ספינתו, 'האחד' שמנהיג את הכלי ולא זה שיושב על יד ההגה ומגיב למציאות חיצונית.


יש להתייחס לעצמנו בכבוד הראוי ולהבין שכיוצר הכותב את המחזה, משחק בו וצופה בו, כל אחד יכול לכתוב סיפור חדש ולביים את עצמו אחרת באופן שיאהב את מי שהוא.


כל אחד/ת שמוכן לצאת למסע חרות מהמיצרים אל ארץ מובטחת, מוזמן להצטרף אל הקורס במגדלור בהנחיית אילנה רוגל.


לרישום לקורסים - לתאם עם לימור – 054-7640649

לקביעת תור לפגישה אישית – 050-5817114

494 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page