top of page

סיפור החלמה #3

הגעתי לאילנה אחרי שהיה לי גידול בשד, עברתי כריתה ושיחזור ופרידה כואבת מאב ילדיי. הגעתי לפגישה אישית אחרי שחודש וחצי סבלתי מכאבי ראש בלתי פוסקים, ויבלת בכף הרגל שלא עוברת שנים.. מרוסקת פיזית ונפשית ברמות העמוקות ביותר.

כבר יומיים אחרי הפגישה עם אילנה פסקו כאבי הראש, התחלתי את הקורס לאט לאט נעלמה לי היבלת ברגל, ומהכאב הכי גדול בחיי קיבלתי את הצמיחה וההתעוררות הכי גדולה שחוויתי אי פעם.

עשיתי הרבה קורסים של מודעות ותודעה בחיי, אף קורס הוא לא משנה חיים תפיסה ותודעה באופן עמוק כ"כ כמו הקורס של אילנה רוגל. המילים קטנות לגודל המתנה העצומה שקיבלתי לנשמה שלי, וכך גם לילדים שלי שקיבלו אימא אימהית אמיתית וחזקה מבפנים. מתנה שמלווה אותי יום יום בשיח שלי מול עצמי ובחיים החדשים והמבורכים שיצרתי לי.

מיליה

35 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סיפור החלמה #14

לימור אני פשוט בהתרגשות ועם דמעות בעיניים! כך נראתה בלוטת התריס שלי לפני 5 חודשים כשהגעתי לאילנה. למטה תוצאות הבדיקות מהיום בעקבות ההשתתפות בקורס 40 והפגישה האישית עם אילנה! תודה רבה מעומק הלב

סיפור החלמה #13

אוגוסט 2022 אובחנתי עם סרטן ריאות שלב 4 עם גרורות למח, כבד, לימפות, ועצמות, כולל עמוד שדרה. המצב שלי הוגדר סופני ובלתי ניתן לריפוי. זה היה לפני כ 20 חודשים. בסבב הדמיות האחרון לא הייתה עדות לסרטן במח

bottom of page