top of page

בוגרת קורס 32 משתפת

"מאוד קשה רק בכמה מילים להסביר תהליך שעברתי במשך חודשים בקורס עצמו ושנמשך עד היום. לפני קצת יותר משלוש שנים חליתי בסרטן שד אלים. אלים מאוד. הוא היה קטן קטן והגיע רחוק. הוא הגיע לבית שחי והיה חשש לתאים בודדים מפוזרים בכתף. כשהתחלתי את הטיפולים הדיאגנוזה לא היתה מזהירה. לא שאלתי את הרופאים מה צפוי, מה סיכויי ההחלמה. גם העובדה שהיה להם קשה להשיר אלי מבט לא תרם. והבנתי שעדיף לא לשאול. הגעתי למגדלור באמצע טיפולים כימו. חצי בן אדם פיזית ונפשית. לא רציתי לבוא. חשוב לי להדגיש שמגדלור זה אילנה ולימור יחד. זה בלתי נפרד. הגעתי לשיעור ניסיון ואין לי מושג מה גרם לי להמשיך ולהשאר. 6 שיעורים ישבתי בשורה הראשונה והתווכחתי עם אילנה. עשיתי לה חיים קשים. פעלתי מהראש. הייתי חשדנית. אני אדם מאוד רציונלי. אין לי דרך להסביר את זה- אבל משהו קרה שם בשיעור ה-6. קשה מאוד להסביר במילים את ההרגשה. פתאום משהו נפתח שם. אסימונים התחילו ליפול. פתאום הבנתי הכל. מאותו שיעור הבנתי הכל מהבטן. פשוט הבנתי. משהו זז אצלי. לאחר אותו שיעור- הגעתי לכימו- והגוף קרס. הרגשתי שאין הסכמה פנימית לקבל את הטיפול יותר. הגעתי לאילנה מודאגת והיא אישרה את ההרגשה שהגוף שלי מסרב לקבל עוד כימו.

גם את הטיפול הביולוגי ניסו להמשיך- אבל הלב שלי סירב. עצרו את הטיפולים.

שלחו אותי לבדיקות. בתחילת התהליך כל השד שלי היה מלא בתאים סרטניים. דיברו על כריתה מלאה. ועכשיו- הכל הכל נעלם. לא נשאר זכר.

כשסיימנו את הטיפולים האונקולוגית אמרה לי- רק 15% מהאנשים במצבך מחלימים. אני אפילו לא סיימתי את הטיפולים.

הלב נפגע מהטיפול הביולוגי- סירב להמשיך לקבל טיפול. הקרדיולוג- אחד הבכירים בארץ - אמר לי שזה בלתי הפיך. ואילנה? אילנה צחקה ואמרה- את תראי שהכל הפיך. הכל אפשרי. לכי עם לבך והוא ילך איתך. החלפתי רופא.

לפני שנה הלב שלי חזר לתפקוד מלא. והיום אני בריאה לגמרי.

הקורס הזה שינה את חיי בכל כך הרבה רבדים. קודם כל התפיסה שלי לגבי מי אני ומה באתי לעשות פה, היחסים שלי עם עצמי ומול כל העולם- מול בעלי, מול הילדים, המשפחה, העבודה, ההתייחסות להכל שונה. וגם אחרי הקורס הזה אני ממשיכה להתפתח- ההסתכלות שונה".


(השם שמור במערכת)




40 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page