top of page

סיפור החלמה #11

עודכן: 20 בנוב׳ 2022

בשנת 2018, בפפ וגינלי גילו אצלי את וירוס הפפילומה, וירוס אלים ועלול לגרום לסרטן צוואר הרחם. כנראה שכבר התחיל כמה שנים לפני, בבדיקה היסטלוגי ראו: תאים טרום סרטניים דרגה 2.

לכן עברתי כריתה חלקית של הצוואר.

היה לי ברור שאני יצרתי לעצמי את המצב הפיזי הזה עקב מצב רגשי וחוסר חיבור לנשמה - נפש שלי. אבל לא הצלחתי למצוא פיתרון ולהביא לשינוי.

לפני שנה, עדיין חיובית לוירוס, הרופא רצה לעשות ביופסייה. ביטלתי את הפעולה והחלטתי שאני משאירה בצד את הרפואה הקונבציונלית.

למזלי הגעתי לקורס במרכז מגדלור ובמשך 3 חודשי הקורס עברתי תהליך מהפכני, ודרמטי במודעות עצמי, באישיות, בתזונתי. התחברתי לעצמי! הבנתי מהו חוזה נשמה. הייתי משוכנעת שכמו שיצרתי את הוירוס ,ככה אני אפרד מימנו. חודשיים לאחר סיום הקורס ביצעתי פפ חדש ולפני שבועיים קיבלתי תוצאות: הכל יצא שלילי. הכל תקין, כל הוירוסים נעלמו.

שנים חיכיתי לתשובה הזאת .

אני מודה מקרב לב❤️ לך אילנה רוגל, על כל הידע והכלים שלימדת אותי ושעזרו לי להבריא לחלוטין .

גם לך לימור ❤️.ומקווה שבכך אני מביאה תיקווה לעוד אנשים שיגיעו אל עצמם דרך הקורס הזה.

אוהבת אתכן ♥️

(קורס 40)

96 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סיפור החלמה #14

לימור אני פשוט בהתרגשות ועם דמעות בעיניים! כך נראתה בלוטת התריס שלי לפני 5 חודשים כשהגעתי לאילנה. למטה תוצאות הבדיקות מהיום בעקבות ההשתתפות בקורס 40 והפגישה האישית עם אילנה! תודה רבה מעומק הלב

סיפור החלמה #13

אוגוסט 2022 אובחנתי עם סרטן ריאות שלב 4 עם גרורות למח, כבד, לימפות, ועצמות, כולל עמוד שדרה. המצב שלי הוגדר סופני ובלתי ניתן לריפוי. זה היה לפני כ 20 חודשים. בסבב הדמיות האחרון לא הייתה עדות לסרטן במח

bottom of page