top of page

בוגרות קורס 35 משתפות

הקורס הזה זה הדבר הכי טוב שקרה לי מזה זמן רב, הוא מלווה אותי ביום יום ומעצים כמו גם מחזיר אלי אחריות בכל צעד ושעל בצורה מדהימה.

אילנה מצליחה לחבר ולהדהד את כל מה שעניין אותי אי פעם משחר ילדותי- פילוסופיה- למשל משל המערה של אפלטון. זן, בודהיזם, גילגול נשמות, קבלה, דמיון מודרך, כוחו של תת המודע, שיטת סילבה, רייקי, מוזיקה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, ועוד ועוד נושאים שלמדתי והעמקתי בהם ותמיד ידעתי שיש עולמות מדהימים שמעבר לתפיסה הרגילה. שאנחנו השתקפויות ומיקרוקוסמוס של הקוסמוס. לצד זה היא מביאה ידע עצום שגם הוא תמיד סקרן ומשך אותי וחלקו גם למדתי, כמו מערכות הגוף, ביולוגיה תאית, DNA, כימיה, פיזיקה, ככה שהכל נשמע לי פשוט מוכר ואילנה בתבונת העל שלה ועם הידע הבלתי נתפס שהיא אוחזת, מזכירה, מדייקת , מחברת בין העולמות, מבהירה, מדהימה בידע העצום שלה וברגישות האנושית שלה.

תודה עצומה על כל רגע בקורס ועל כל הרגעים שבעקבותיו.

יש רגעים לא מעטים שאילנה נסחפת לדברי הסבר בשפה מדעית- רוחנית כל כך גבוהה שאני מתקשה לעקוב אחריה ולקלוט. אבל גם אז חלקים בתוכי מבינים בלי להבין. משהו עובר בדרכים עקיפות.

חיבוק ענק לך לימור ולאילנה על הקורס המדהים הזה. מי שלא שם לא יבין את זה.

ענת.פ קורס 35


 

יולי 2020

אילנה ולימור היקרות

רציתי להעביר לכן מעט מתחושותיי כיום, מספר חודשים מסיום קורס מתקדמים במגדלור.

המפגש איתכן היה מפגש משנה חיים, אמנם לא הייתי חולה מבחינה גופנית אך מתברר שלא ממש ידעתי אבל היה הרבה מה לרפא.

אילנה היקרה, אני רוצה להודות לך על זה שעד היום, בעזרת הפודקאסטים שלך, את מלמדת אותי איך להיות לעזר לעצמי ברגעים הכי קשים שלי, כל תוכן קולע ונוגע ואחריו יש אנחת רווחה כשאני פתאום מבינה שעדי או מיכל "מנרמלות" את החוויה ואת מאפשרת לכולנו לתפוש אותה אחרת, כל פעם אסימון נופל.

אני מודה לך על התכנים בפודקאסטים שעוזרים לי להיזכר כל הזמן ברעיונותייך ובכל פעם מחדש מטביעים בי את חותמך, זאת ממש תחזוקה שוטפת מבחינתי.

אני מלאת הערכה לדבקות ולטוב הלב שלך בכל פעם מחדש ומלאת ציפייה לפודקאסט הבא.

מצד אחד זה לא מובן מאליו בעיני, הזמן שאתן משקיעות, כל עבודת העריכה, ההקלטה, ובטח עוד הרבה פעולות שלמאזינים אין מושג שהן מתקיימות כדי לייצר את הפודקאסטים כל פעם מחדש , מצד שני אני חייבת להודות שזה מרגיע שאת שם בשבילנו. כל פעם שיש פודקאסט חדש אני מרגישה שהנה עוד "תרופה" מגיעה. זה נותן תחושת ביטחון שאת מלווה אותנו.

לימור היקרה, אני היום בתקופה לא פשוטה ורוצה רק להגיד לך תודה שלימדת אותי להתחבר לרגשות שלי גם אם זה כואב, בכל פעם שעליי לכתוב משהו על עצמי אני נזכרת להשתמש בגוף ראשון ולא להסתתר מאחורי רציונליזציות ואינטלקטואליזציות ומרשה לעצמי להרגיש ולכאוב.

על זה תודה, ותודה גדולה שאת שם כדי "לקרקע" את הידע, ועוזרת לנו ליישם אותו ונותנת דוגמא אישית בכל משפט שלך.

אני בטוחה שהתודה תגיע לכל השותפים לעבודה הטובה שלכן.

באהבה גדולה,

מיכל שרייבהנד


42 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page