top of page

בוגרי קורס 33 משתפים

שלום,

שמי אהובה קופל.

אני אחת כמו כל אחת ואחד מכם.

מאלו, שעובדת קיומם, והחיים, הם עבורם יותר מהניתן לתפוס בחושים הפיזיים.

לקורס הדגל של אילנה רוגל במגדלור, הגעתי, שלא במקרה, כהמשך לרצון שלי והצורך לרפא את כאבי משחר ימי וזכרונותי. ידעתי, הרגשתי, עמוק עמוק בתוכי, שאני עומדת לפגוש "משהו", שעדיין לא הכרתי. וצדקתי.

השתתפתי כבר במסע חיי בהרבה מאד סדנאות וקורסים.

החוויה שחוויתי בקורס הזה, שינתה את גישתי ותפיסתי לעובדת קיומי, ואחריותי על מציאות חיי בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים. התעוררתי.

זה לא עומד להשתנות. עד נשימת חיי האחרונה. אני פשוט יודעת את זה.

בקורס הזה חוויתי את נקודת האל-חזור.

אילנה יקרה, הינך ישות פורצת דרך בכל מובן.

תשוקתך, הבוערת בתוכך, להפגיש אותנו עם האמת לגבי עצמנו, וללמד אותנו לחיות בטוב, ניכרת וחודרת לתאי הגוף בכל רגע ורגע במחיצתך.

ידיעותיך, האין סופיות, הנרחבות, המרתקות, הם אוקינוס שאשחה בו עד סוף מסעי בחומר בפעימת חיים זו, בשפתך.

ושפתך הייחודית נשמעת לי כל כך מוכרת, מהדהדת בתוכי,

ונזכרתי. נזכרתי מי אני, ומה באתי לעשות כאן.

אילנה יקרה, תבורכי. מחזקת ומחבקת אותך בחום.

מודה לך מעומק לבי, על האומץ, התעוזה, הייחודיות והרצון העצום שלך, להנגיש אותי עם שרביטי האמיתי ולנצח על חיי. לשחק, לרקוד ולחולל. להנגיש את כולנו.

וליום הולדתך שחל היום, בטיימינג מטורף, אני מאחלת לך שתסיימי את משימתך, ובהצלחה.

שיבואו ימים ושפתך תהיה השפה השגורה בפי כולנו. כל כך שאני אוהבת אותך.

ולך לימורי, יד ימינה של אילנה, את.... איך לומר... יהלום! אשריכן שזכיתן אחת בשנייה. פשוט אוהבת.♥

א



 

אומרים שכשהוילונות נפתחים, נכנס האור, ורואים את המציאות בצורה ברורה יותר. כך גם הקורס.

נכנסים אליו במודעות אחת, ויוצאים עם מודעות וראייה אחרת לגמרי.

אילנה בדרכה המיוחדת מעבירה תכנים משמעותיים שמהדהדים, מטלטלים, ומשנים לטובה את כל מה שהכרתי עד עתה.

א.ג קורס 33

 

אל מרכז מגדלור הגעתי אחרי שהאזנתי לתוכנית של פריידי מרגלית על מחלות אוטואימוניות. הקשבתי למילים של אילנה והבנתי שאצל האישה הזו אני רוצה ללמוד ולהעמיק במסע שכבר התחלתי . נרשמתי לקורס במרכז מגדלור. 12 שיעורים שבהם עברה אילנה בהעמקה על כל מערכת בגוף, על המחלות בהן ועל מה הן יושבות בהיבט הרוחני.

על הנשמה שבחרה לרדת לעולם והאם היא חיה במימוש? מאילו דברים אני רוצה להיפטר כי הם אינם מטיבים לי. לאהוב את עצמי ולבחור בעצמי, זה אומר שמחובתנו לעצמנו אנחנו לא ניגע, לא נאכל, לא נהיה, ולא נחיה במקום שלא טוב לנו!

כל אחד אחראי לעצמו. כל אחד הוא השחקן הראשי בחיים של עצמו. הקורס הזה הבהיר לי היטב מזה לחיות בנאמנות לעצמי. ולאינטואיציה אני מקשיבה. ללב אני מקשיבה. לגוף אני מקשיבה. אלו המובילים למקום הנכון לי, ולכל אחד מאיתנו.

לא צריך לקבל מחלות קשות בשביל לעשות שינוי בחיים, אני עושה ואעשה לשארית חיי את הבדיקה ואת השינוים כל רגע ורגע, לדייק לעצמי ולשאול את הנשמה שלי האם זו רצונה....

ממליצה לכל אדם לתת לעצמו מתנה את הקורס במרחב מגדלור. קורס משנה חיים, מרפא את הנפש ואת הגוף.

תבחרו בחיים. תבחרו בעצמכם.

חכה לקורס ההמשך במאי.

מאיה כדורי


 

אל הקורס "מטאפיזיקה רגשית" של אילנה רוגל הגעתי כעלה נידף, תשושה, כאובה ופעורת גבולות לכל טפיל ווירוס מבית ומחוץ.

לכאורה עוד קורס גופנפש סטנדרטי, אלא שעד מהרה, ובמקביל להבנת מערכות הגוף, וההיבטים הריגשיים והפתולוגיים הפוקדים אותן, אילנה, ישות נדירה, בעלת ידע רב רובדי יקר מפז, שזרה במארג מפעים, מרתק ומרגש, מושגים מעולמות החומר הארציים ומעולמות הרוח הגבוהים, מהאותות ומהאותיות, ויצרה סדר מופתי במה שתפשתי עד כה כאקראי. אילנה סייעה לי להחליף סימני שאלה בקריאה, ניתצה לי אלילי שווא אידיאולוגיים, ובמקומם קראה לאלוהות, להנהגה ולידיעה פנימיות, המהוות מגדלור המאיר ומעיר את יכולות הריפוי שבתוכי בכל מובן ואופן.


כעת קומתי מזדקפת, רוחי איתנה, חוסני הרגשי והפיזי מתעצם, אני מביאה לידי ביטוי את קולי ואת כישרונותיי, והנשמה שלי מכירה לי תודה אינסופית על כך.


אני מאחלת לכל בני ובנות האדם לספוג אל תוכם מהחוויה הבלתי נתפשת בעוצמתה, אותה עברתי בקורס הזה, ואני מאמינה בכל לבי, שככל שיירבו תלמידיה של אילנה רוגל, ויהדהדו את ההוויה המגדלורית, יהיה עולמנו מקום טוב יותר לחיות בו.


באהבה ובהכרת תודה לכן, אילנה ולימור,

עדי. קורס 33



42 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page