top of page

בוגרי קורס 35 כותבים

עודכן: 23 באוג׳ 2020

תודה לכל שותפיי לרשת קורס 35 .

היה מעיר ומאיר להיות חלק מהקבוצה שהביאה שאלות נפלאות ופותחות מודעות ותודעה.

זו הפעם השנייה שעשיתי את הקורס;

רמת ההבנה, החיבור והיכולת לענות לעצמי איך ולזהות את המקומות

שמבקשים תשומת לב, התעצמה מעל ומעבר למה שתארתי לי כשהצטרפתי.

(ממליצה ...)

שבת נפלאה לכולנו.

לאילנה ולימור, תודה מעומק הלב

🌹❤️

שרה וייס שורקה 😘😘

🙏🙏🙏

 

ראשית לימור, זו ההזדמנות שלי להודות לך על כל מה שעשית לטובת הקורס הזה ועל מה שאת עושה עבור מגדלור בכלל. על ההשקעה, הזמן, המאמץ והסבלנות אפילו מול אנשים כמוני שלפעמים גם קצת.......

תודה לכל חברי הקבוצה שהביאו כל אחד מתוך האני הנשמתי שלו ובכך העשירו אותי אישית...

הייתי רוצה מאד להכיר כל אחד מכם באופן אישי ואשמח לקשר עם כל אחד שיסכים לזה.

הקורס הזה פקח את עיני להרבה צדדים בי ובחיי. למדתי רבות במהלך חיי אבל הקורס הזה היה המיוחד ביותר.... קורס מאיר עיניים ומחיה גוף ונפש בזכות האישיות הכל כך מיוחדת הזו אילנה רוגל.

מקוה שנשמור על קשר... כשנקבל את הדף, כל מי שרוצה קשר מוזמן.

מקוה שנתראה בקורס המתקדמים הקרוב.

תודה רבה ושבת שלום לכולם!

מרי נתן.

❤😘🌺❤😘🌺🌺❤❤.


 

תודה גדולה לאילנה רוגל על קורס משנה חיים!! ולך לימור תודה גדולה שליווית אותנו כל הדרך במסירות וסובלנות .

אני מבקשת לציין כי הקורס המופלא, מעניין, מרתק, מפעים, מרחיב אופקים וממוקד מטרות שינה אצלי את דרך ההסתכלות הפנימית.

היה מאוד חשוב לי להבין למה יצרתי אצלי מחלות אוטואימוניות וקיבלתי הבהרה ברורה,וכן לדעת כיצד לא להיות שוב במקום זה.

הידע הקוסמי שאילנה הביאה גרם לי לתובנות עמוקות ותובנה על הקשר של חומר ורוח, דברים שאנו רואים כמובנים מאליהם מבלי לרדת לגרעין העניין.

תודה גדולה לכל חברי הקבוצה שבזכותכם נוצרה רשת שבה יכולנו לקבל את הידע החשוב והממוקד וכל אחד ואחת תרם את חלקו להתפתחות התודעתית מודעתית.

מקווה שניפגש שוב בקורס המתקדמים.

שבת שלום ומבורך.🙏♥️💐

אסתי


 

תודה על כל הידע המדהים שפורץ מאילנה תודה על קורס מהמם בהחלט! תודה ללימור המדהימה! תודה על האור והאהבה🤍💜💙💚💛🧡❤️

 

לימור יקרה איזה תפקיד לקחת על עצמך לתווך בין אילנה לאחרים בעולם, זה ברור שבלעדייך זה לא היה קורה כי גם ככה ניכר המאמץ של אילנה לפשט את השפה שלה ולהנגיש אותה לנו, שעדיין לא השלנו מספיק קליפות, בכדי לראות את הדברים בבהירות. את כמו גשר עבורה ועבורנו להנגיש לנו את ידע שלה ולהפוך את העבודה שלה למשמעותית לעוד ועוד אנשים. היא לא יכלה למצוא מישהי יותר מתאימה ממך שמכווננת על אותו תדר ושיודעת לתרגם אותו לשפת בני האדם בכשרון ורבלי מופלא, בהומור ובראייה חודרת. תבורכי לימור על מי שאת ועבור מה שאת לכל כך הרבה אנשים שאני אחת מהן, אוהבת אותך בכל ליבי❤️

ואילנה... זאת דמות שנטבעת עמוק בנשמה ומלווה אותי עם התובנות, השפה הייחודית והרעיונות שהיא מהדהדת בתוך הגלים ובין הפרודות של מהותי. תודה לאילנה היקרה מפז על המתנות שהיא מביאה לעולם ועל המחויבות העמוקה שלה קודם כל לעצמה שמקרינה אל כל מי שפתוח לקלוט.

אני בהודיה עצומה שמצאתי אנשים שדוברים את השפה הפנימית הנשמתית שתמיד הייתה לי, אין דבר גדול מזה, גם אני הרגשתי בדידות ומוזרות וקושי להבין אנשים סביבי כי הוייב והראייה שלי היו שונים מהסביבה שחייתי בה.

אתמול הקשבתי קשב רב לכל חברי הקבוצה המופלאה ששיתפו בסיפורים האישיים שלהם והרגשתי בבית. תודה לכל אחד ואחת מכם. מאחלת לי ולנו לקחת מאילנה את המחוייבות העמוקה להגשים במלואן את יחידות האין שטמונות בנו ולחוות את עצמנו ברמת האותנטיות הגבוהה ביותר שיש.

חיבוק ואהבה מהלב לכולם❤️


 

אתמול סיימתי קורס ״מטפיזיקה רגשית , מבנה הרוח בגוף האנושי ״ בהדרכת אילנה רוגל. אם אנסה לתמצת את הקורס העוצמתי הזה למספר משפטים אז אבחר לשתף בתחושה בסיסית בחיי.

בשנים האחרונות נכנסתי לתהליך התפתחות , אפשר לקרוא לזה רוחניות או מודעות אם נרצה, בתהליך בו הייתי , הנשמה שלי ביקשה להתפתח אבל מהר מאוד תמיד היתה לי תחושה שאני רוצה להיות התלמידה הרוחנית המצטיינת, להתבונן מהצד ולחכות לרגע שבו כבר אהיה מעל הדברים. גם בתהליך הלכתי למקום של פרפקציוניזם. דיברתי במושגים של ״סליחה״ ו״אהבה״ בזמן שכעסתי על עצמי ובטח שלא אהבתי את עצמי. הרגשתי לא מספיק גם בתוך תהליך ההתפתחות ופשוט הרחקתי את עצמי מחוויות מתוך הרצון להרגיש ״חיובית״

כשפגשתי את אילנה , עולמי התהפך. מה זה? רגע! כדור הארץ הוא עגול? ככה הרגשתי. כשאילנה מדברת , אתה לא שומע רק מילים, אתה מרגיש עוצמה אינסופית. אילנה אכן מדברת על הרוח, אבל בגוף חומר. אנחנו פה. לחוות. אני אנושית. ואין מושלם. איך אילנה אומרת? מושלם זה קו ישר , וכולנו יודעים מה קו ישר במוניטר אומר.

להרפות מהתבוננות מהצד, ולהכנס לתוך החויה, ללמוד ממנה ועל עצמינו מתוכה. הכל זה בפרשנות שלנו וככל שיותר נבקר , נכעס ונשפוט את עצמינו רק ניצור את החויה שלנו מבפנים החוצה, כנ״ל ההפך כמובן. חיבור בין הרוח לחומר בצורה שאף פעם לא פגשתי וריגשה אותי כלכך.

השינוי התפיסתי הזה הגיע מהרגע הראשון בו פגשתי את אילנה לפגישה אישית והתעצם מרגע לרגע בעוד שיעור ועוד שיעור בקורס. אני מאחלת לכל אדם לחוות את אילנה ואת הקורס העוצמתי הזה,

נפתח קורס חדש שכזה ב20.8 זו המתנה הכי מדהימה שאפשר להעניק לעצמינו.

אלינה לוי


 

אילנה יקרה ואהובה! את לא מתארת לך את עוצמת הרגשות שאני חשה כלפייך. כמה שאני מעריכה ואוהבת. יתכן שאני מרותקת אלייך והולכת אחרייך כי אני רואה דרכך איכויות שקימות בתוכי ושאני לא מעזה לממש ובכל זאת.... אני פשוט נדהמת אצלך מרמות הידע האינסופי שלך, מהאומץ לחדור אל הלא נודע, מהנחישות, מהאנרגיה ומהאופטימיות הרבה שאת מקרינה. אני רואה בך אשה שהגיעה לכאן מהעתיד כדי להכשיר את הקרקע ולהכין מצע לדברים שהאנושות תבין עוד הרבה מאד שנים. זהו תפקיד מאד מאד חשוב, לא פשוט, מאתגר מאד נראה לי שגובה המון מחירים אישיים ואני מסירה בפנייך את הכובע. אבל, מלבד אילנה, מדענית הקוסמוס הגאונה, שאני כל כך מעריכה, מדי פעם צצה אילנה "נוספת". אילנה שאותה אני ממש אוהבת. זו אלנה הכל כך אנושית, אילנה שבשיחה אישית בינינו יכלה לומר לי כל דבר, כשהעיניים שלה מקרינות הרבה חמימות ואמפטיה. אילנה הכל כך רגישה .... אילנה שחושפת לפעמים מעט סיפורים אישיים קטנים אנושיים כל כך, התלבטויות קטנות, התרגשויות קטנות, דמעה קטנה שבורחת מהעין, בקיצור... אילנה האדם הכל כך מיוחד שאני אוהבת באמת. המון תודות לך אילנה יקרה !!! חיבוקים ענקיים מרי. 

 


 





51 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page