top of page

בוגרים כותבים

בוגרת קורס 34

למרכז מגדלור, תודה רבה על בית חם, שמחה שבחרתי להגיע אליכן לקבל ידע חשוב ושירות איכותי. השיח ולמידת הנושאים השונים חיזקו את תחושת האחריות ,השקיפות והמוטיבציה לחיות באחדות. כפי שתיארת לימור- רוח וחומר. מסע חיים שהתחיל לו מכבר וימשיך לעד. קיבלתי אצלכן תמיכה ומקפצה משמעותית להמשך הדרך .מאחלת לעוד רבים לזכות עצמם בזכות. מאוד משמחת ומרגיעה אותי הידיעה שהחומר הנלמד היה ברמה גבוהה, הועבר באופן מאורגן ואיכותי המאפשרת לבטוח במידעים ולצמוח על הקרקע שהם מהווים.

הייתה לי הזכות ללמוד ממורת דרך (אילנה רוגל) שכולה כוונות טובות, חדשנות, סקרנות ואהבת אדם.

כשבחנתי את הכתוב על הקורס בכדי לקבל הבנה מה אוכל לחוות במסגרתו, קיבלתי תמונה מאוד כללית. לכן אכתוב כאן לעצמי את התשובה אולי זה יעזור למתלבטים הבאים.

כל החיים אני לומדת, חוקרת וחווה את עולם הגוף-נפש. כאן קיבלתי התייחסות איכותית בדיוק לאלו. נושאים מוכרים יתורגלו יחודדו וחדשים יחשפו. כולל הפשטה של חוקים אנרגטיים, תהודה אנרגטית בחומר כשירות לרצון הנשמה, היקשים לקוסמוס ו"למטרת העל". מידע ייחודי המרחיב ידע קודם, כזה שלא היה נגיש בערוצי המידע השונים עד כה. כל כוונתו לאפשר איכות חיים מתואמים יותר עם צרכי הנשמה.

כמות הידע היא גדולה מאוד חדשנית ומפתחת. לא את הכל הצלחתי לספוג ולהבין אבל יש מקום לשאלות מהיום יום ודוגמאות רבות המקלות. יש מקום לשאלות אישיות וכאלו שאין את מי לשאול בפשטות !

בעיקר עמדה מולי אישה מעוררת השראה שהזכירה לי שהמושכות אצלי ורצוי שאתרגל זאת יותר. שיש חכמה גדולה בכל הנראה והלא נראה לטובתנו. ועם כל התחושה של הדיוק ככל חוקרת, הדבר החשוב יאמר שוב ושוב "הקשיבו ללב". כמה נחמה יש בזה בייחוד כשזה מגיע מאישה מכובדת שידע כל כך רחב וחוקים אין סוף גלויים בפנייה.

 




21 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page