top of page

מכתב לאילנה ולימור



לאחר קרוב ל-20 שנה של בעיות עיכול - כאבי בטן בלתי מוסברים וכל הבדיקות יצאו תקינות לחלוטין (מעי רגיז לפי הרופאים שהיה יוצא דופן בסימפטומים) כשמשנה לשנה מספר מוצרי המזון וכמותם הלכה וקטנה עד שנשארתי עם 4-5 מוצרים בסיסיים ומים בלבד. הייתי מיואשת, נטולת אנרגיה וחסרת תקווה, ידעתי שעוד זמן קצר גם את זה כבר לא אוכל לאכול. הגעתי לקורס של אילנה רוגל ביוני 2021 לאחר שניסיתי הכל (ביו-פידבק, הומאופתיה, דיקור סיני, תרופות, תוספי מזון והיפנוזה) ושום דבר לא עזר או עזר לתקופה קצרה. הייתי בטיפול פסיכולוגי של כשנה וחצי לפני הקורס ובמהלכו שעזר לי מאד אך עדיין לא יכולתי לאכול כמעט כלום.

כשבועיים לפני סיום הקורס וכשבוע לאחר מפגש אישי ומדהים עם אילנה התחלתי לאכול לאט לאט ובהדרגה להוסיף כל פעם משהו נוסף לתפריט. חודש ושבוע אחרי תום הקורס נסעתי לחו"ל לשבוע (לאחר שכבר לא האמנתי שאוכל לנסוע יותר) והרגשתי מצוין –ללא כאבי בטן וללא אף כדור! ממשיכה בכל יום להוסיף מוצרים שלא אכלתי כבר 5 שנים ויותר ומודה לאילנה וללימור בכל יום על שהחזירו אותי לחיים ולהנאות החיים, למדתי לאהוב את עצמי באמת, לשחרר הרבה דברים ופחדים, לקחת אחריות, לכבד את רצון ילדיי ולהבין שהם אנשים נפרדים ממני, הבנתי שהנשמה היא נצחית ורק החומר הוא זמני, היתה לי הקלה גדולה והרבה אסימונים נפלו במהלך הקורס. ממשיכה לעבוד על עצמי כדי לשפר את חיי וכמובן שרואה גם שינוי בחיי ילדיי. הקורס הזה לא דומה לשום דבר שנתקלתי בו בעבר ולמרות שלא מבינים הכל זה מרגיש פשוט נכון.

כבר לא האמנתי שאצא מהמצב הזה ועכשיו ברור לי שהכל בידינו והכל אפשרי.

המון תודה לאילנה – על המידע המדהים שאת מעבירה בדיוק, בחכמה רבה ובענווה. ללימור על הליווי הצמוד התמיכה וההרגשה שמוכנה לתמוך בכל שאלה ובתגובה מהירה ועל טוב לבך. [רחלי שפירא אוקטובר 2021]


משתתפת קורס 39



61 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page