top of page

סיפור החלמה #15

עודכן: 22 בנוב׳ 2023

לפני שנה וחצי גיליתי שחליתי בסרטן השד,

מאז הייתי בחיפוש מתמיד.


עשיתי טיפולי כימו, ניתוח להסרת הגידול אבל הבנתי שאני חייבת לחקור את הנושא לעומק וניסיתי המון דברים חלקם עזרו וחלקם לא עזרו ,אבל הכי הטריד אותי שזה לעיתים חוזר....


קראתי המון פוסטים של אנשים שסיפרו שהסרטן חזר אחרי שנה, 10 שנים 20 שנה ורציתי להבין למה...

עד שהגעתי ולא סתם במקרה לפוסט של אילנה רוגל על מעגל היצירה , התחלתי להקשיב לפודקסטים שלה והחלטתי להרשם לקורס שלה "מטאפיזיקה רגשית". בעזרת הקורס של אילנה הבנתי שאני יצרתי באופן לא מודע את הסרטן והבנתי גם איך יצרתי אותו.


הבנתי שסרטן השד קשור להענקה,

ואני הענקתי כל חיי לכולם חוץ מלעצמי.


דרך הקורס הבנתי מה אני צריכה לעשות,

למדתי מהי אימהות פנימית ואיך להעניק לעצמי,

ירדו לי המון תובנות והבנות על עצמי.


ובמפגש אישי עם אילנה שהיא גם נטורופתית, היא התאימה לי את התזונה שמתאימה ספציפית אליי, לפי אילנה רוגל גם למזון יש תדר אנרגטי/רגשי שמשפיע עלינו ולא רק ערך תזונתי.

לפני שפגשתי באילנה הלכתי לתזונאי מומחה ברפואה סינית, מחלות סרטן

ולצערי כל מה שהמליץ לי לא התאים עבורי.

הגעתי למצב שפשוט פחדתי לאכול חששתי ממאכלים מסוימים והייתי מבולבלת מה כדאי לאכול ומה מזין או לא מזין את הסרטן. הגעתי למצבי חולשה וירדתי המון במשקל.


אילנה רוגל, בחוכמתה הרבה הצליחה לעזור לי לחבר בין הרוח שלי (נשמה) לגוף שלי (החומר) אולי זה נשמע קצת הזוי ומוזר אבל זה ממש כך.

היא התאימה לי תפריט שתואם את המבנה הרגשי שלי והיום אני אוכלת אוכל בלי חשש, התחזקתי ואני מרגישה טוב. עברתי דרך מופלאה רצופה בתובנות והיום אני מבינה איך יצרתי בגופי את הסרטן ומבחינתי לא עוד!!!


אילנה פשוט עזרה לי למצוא את המפתחות שלי לריפוי עצמי אלה הן מפתחות שמצויים בכל אחד מאיתנו.


לא רציתי להיות תלויה כל חיי בחומרים חיצוניים שיעזרו לי להיות בריאה אלא הבנתי את מקור הבעיה ומקור הפתרון. ומבחינתי "ובא לציון גואל"!!!


אני מצרפת לכם סרטון שהוא מבוא לשיעור של מחלת הסרטן ,אני ממליצה להקשיב לסרטון בהמון סבלנות

תקשיבו מהבטן, הכי טוב זה להגיע למגדלור ולעבור תהליך של 3 חוד'.


תודה

אורית יונה


83 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סיפור החלמה #14

לימור אני פשוט בהתרגשות ועם דמעות בעיניים! כך נראתה בלוטת התריס שלי לפני 5 חודשים כשהגעתי לאילנה. למטה תוצאות הבדיקות מהיום בעקבות ההשתתפות בקורס 40 והפגישה האישית עם אילנה! תודה רבה מעומק הלב

סיפור החלמה #13

אוגוסט 2022 אובחנתי עם סרטן ריאות שלב 4 עם גרורות למח, כבד, לימפות, ועצמות, כולל עמוד שדרה. המצב שלי הוגדר סופני ובלתי ניתן לריפוי. זה היה לפני כ 20 חודשים. בסבב הדמיות האחרון לא הייתה עדות לסרטן במח

סיפור החלמה #12

לשון שורפת החלמה החלטתי לשתף בתהליך שאני עוברת בקורס של אילנה רוגל. לפני 5 שנים החלה לשרוף לי הלשון. הרפואה הקונבנציונלית מכנה זאת תסמונת 'הלשון השורפת'. מכיוון שלרפואה אין מענה לתופעה, פניתי לרפואה א

bottom of page