top of page

סיפור החלמה #6

שמעתי על אילנה רוגל ונרשמתי למפגש מבוא בוקר שישי.

הגעתי עצבנית, ממורמרת ומתוסכלת מהחיים. לא ממש הבנתי מה היא רוצה ולא ממש הייתי מרוכזת אך כן הצעתי לניתוח על הלוח את תאריך הלידה שלי למען הסקפטיות שלי. הרגשתי שכבר אין לי יותר מה להפסיד. זוכרת שלימור הציעה לי להירשם לקורס מטפיזיקה רגשית, ואני כהרגלי התלבטתי מאוד ודחיתי את הרישום. מה שכן, רכשתי את האנציקלופדיות של אילנה אחת אחרי השנייה.

עבר זמן והתחלתי לחלות ממש, מתוך ייאוש רב האזנתי לתכנית בה לימור התארחה וסיפרה על הדרך שעשתה והתהליכים שעברה עם אילנה.

בעברי הייתי באינספור טיפולים ומטפלים. החלטתי להיפגש עם אילנה באופן אישי וכך היה. כבר במפגש החלטתי שאני נרשמת לקורס הקרוב.

כשהתחלתי את הקורס, הרגשתי שהגעתי הביתה.

אני נרגשת ממש לספר שמפגש זה שינה את חיי מקצה אל קצה. נרפאתי מהמכאובים שהיו לי, הבנתי והרגשתי את האיברים בגוף שלי ואיך הם מדברים איתי. החזרתי את עצמי לעצמי. בהמלצת אילנה, החלטתי לשנות את שמי נטלי לנטעלי על מנת לעזור לי לצאת מהדרמה ומהנטל הרב שלקחתי עלי ולפעול בשילוב של רגש ושכל, לא רק רגש או שכל.

אני נדהמת מהשינוי הכל כך מהיר שאני חווה. לקחתי אחריות ואני יוצאת לחירות.

אני מודה לך אילנה ולך לימור באופן אישי על שבעזרתכן ובנוכחותכן אני נחושה להמשיך ולהתפתח,


תודה רבה מאוד גם לעדי פלד ולשאר המראיינים על כל הפודקאסטים הנפלאים שאתם מנגישים יחד את שפתה של אילנה לכל המאזינים והמאזינות.

אוהבת אתכן מאוד – נטעלי בנדר


90 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סיפור החלמה #14

לימור אני פשוט בהתרגשות ועם דמעות בעיניים! כך נראתה בלוטת התריס שלי לפני 5 חודשים כשהגעתי לאילנה. למטה תוצאות הבדיקות מהיום בעקבות ההשתתפות בקורס 40 והפגישה האישית עם אילנה! תודה רבה מעומק הלב

סיפור החלמה #13

אוגוסט 2022 אובחנתי עם סרטן ריאות שלב 4 עם גרורות למח, כבד, לימפות, ועצמות, כולל עמוד שדרה. המצב שלי הוגדר סופני ובלתי ניתן לריפוי. זה היה לפני כ 20 חודשים. בסבב הדמיות האחרון לא הייתה עדות לסרטן במח

bottom of page