top of page

כאבי עצמות ושרירים

עודכן: 12 במאי 2019

חשים כאבי עצמות ושרירים? זה עשוי להיות מורכב משחשבתם!


רוב האנשים, כאשר הם מרגישים כאב עצמות ושרירים, פונים לרופא המשפחה. אחרים, הנחשבים למודעים מעט יותר - יפנו לאורטופד או לרופא מומחה אחר. אבל, לעיתים קרובות, מקורם האמיתי של כאבים בכללם כאבי עצמות ושרירים מצוי עמוק הרבה יותר מ"סתם" בעצמות השלד או בשרירים שלנו - בנפש, במצב הנפשי שלנו. נשמע מפתיע? תכף נסביר ותראו שזה הרבה פחות מופרך משנדמה לכם בפעם הראשונה שאתם שומעים על כך.


מהו הקשר בין כאבי עצמות ושרירים למצב הנפשי שלכם?


אתם מכירים את המצב הזה, שבו כשאתם נמצאים במצב של סטרס, שרירי בכתפיים והצוואר שלכם נתפסים לגמרי? זוהי רק דוגמה אחת קטנה להשפעה שיש למצב הנפשי על המצב הפיזי שלנו. למעשה, כל מצב נפשי, אם לא נתייחס אליו כראוי ולא נטפל בו קרוב מאד להתהוותו, עלול לדרדר את המצב הפיזי. כמו כן המצב הנפשי עשוי להשפיע על השרירים והעצמות, המהווים את החלק הבסיסי ביותר שלנו. מי מאיתנו אינו מכיר את המצב של מעידה או נפילה, שלאחריה, במשך ימים, שרירים הגוף שלנו מכווצים, מאחר והם נמתחו והתכוננו להגן עלינו, ועכשיו, הם תפוסים ודואבים? ובכן, את התופעה הדומה ניתן לראות גם כאשר מתרחש אירוע נפשי נקודתי כלשהו או כאשר אתם חיים ושרויים במצב של מתח נפשי מתמשך.


על פי ראייתה של אילנה רוגל, מחברת כרכי האנציקלופדיה 'על רוח וחומר' ומנחה במגדלור, הכאב הינו הפרעה בתדר אנרגטי.


מנגנון הכאב הינו מנגנון עצבי הנשען על רגש וחוויה רגשית.


כל בן אדם מורכב מרשת אנרגטית הפורשת תיבות תהודה הרוטטות בהתאם למיקצבים מחשבתיים רגשיים.


הנשמה רוטטת על תדר אנרגטי פרימרי (ראשוני) כשהיא מבקשת ליצור תיאום בין תדרים אלו ובין תדרי החומר שהינו יציר כפיה. כל חומר נוצר בתיאום עם רטטים אנרגטיים נשמתיים רב- רובדיים, לא רק דו-מימד ותלת-מימד. מדובר על ארבעה, חמישה, ועד שניים עשר רובדי רטטים המשפיעים זה על זה ומושפעים זה מזה.


כל תדר אנרגטי נבחן בעיקרון בארבעה מימדים כשאינו פועל על פי גרף אחד אלא על פי תנודות בין תת תדרים ונגזרותיהם. כל אלו אמורים יחדיו ליצור תהודה הרמונית.


מוצא הכאב מתפיסת עולם מוגבלת דו ותלת מימדית המכווצת ומגבילה את היכולת לחבור אל מבנה הרמוני כולל ושלם.

כל כאב מתורגם באופן שונה על ידי המערכת העצבית שמנכיחה את הפרשנות הרגשית באמצעות הורמונים, נוירו הורמונים, ותודעות אין-ספור נוספות.


כל כאב מבקש להתריע על הפרעה בתת תדר אנרגטי. מדובר בתובנות מרחיקות לכת הכרוכות בהרחבת מיפתח הזיכרון האנושי שעשוי להחזיר את ההרמוניה.


הגיע הזמן להתעורר אל מרחב עצמי המסוגל להפעים את החומר, כשהכאב נועד להזכיר לאדם שאינו רק חומר.

כל בן אדם יוצר את הגהינום עלי אדמות או את גן העדן עבור עצמו כאן ועכשיו.


כל מי שמיצה את הכאב ומוכן לקחת אחריות על יצירת חייו, מוזמן לחבור אל מגדלור בהנחיית אילנה רוגל.


לקורסים - לימור – 054-7640649

לקביעת תור – 050-5817114.





794 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page