top of page

מהרהורי ליבי בפתח שבוע המתייחס ל- "9 באב" ט' באב, אילנה רוגל


לבקשתו של אהוד.


מהרהורי ליבי בפתח שבוע המתייחס ל- "9 באב" ט' באב ביום חמישי הקרוב,

הסיפרה 9 מייצגת ביקום ובקיום "מחשבה כבסיס".

האות ט' (טית) מייצגת בחומר את האנרגיה הסגולה ההקשרית מעגלית הבאה לידי ביטוי בפוטנציאל המגולם ב"עם סגולה" שמבקש ליצור את הפאזל השלם

למען יראו-שלם מעצם העובדה שכל בן/בת אדם שבחרו להיוולד בפעימת חיים זו לעם היהודי נושאים את התהודה הן באופן אינדיבידואלי והן כתצרף המעיד כי כל אחת/ד ישר עם ליבו, עם אלוהותו הפנימית – " ישר-אל".

כל פילוג בעם סגולה כלפי אנרגיות קוטביות שאינן מסכימות לחבור זו אל זו מותיר עם מעומעם בשל פיצול ל- 2 אנרגיות שכל קר (אנרגיה כחולה) לעיתים אף אכזר (שמשקיף מהר נבו ונותן הוראות) ורגש רותח (אנרגיה אדומה) שמעלה אד ויוצר הד ובעקבותיו עד מרשיע כלפי כל בן/בת אדם שמתרחקים מארץ מובטחת, פנימית.

העם היהודי נועד להוביל גיוון מעצם 12 שבטים שראשיתם ב"אב אחד" האמון על חזון ספירלי, הוא "סולם יעקב".

12 שבטי ישראל שהעמידו, כל שבט את צאצאיו.

על כל אחד מאיתנו להנשים ולהפעים את בסיס עוצמותיו – אחדות מוסכמת כשאין דעה אחת משתלטת על רעותה, בכל פעם שהעם היהודי יצר פילוג הוא איבד מעוצמתו, כי כ- עם מעומעם אנו בגלות, נוכריים וזרים לעצמינו בכל מקום משום שמדובר בגלות פנימית.

או-אז מתחילה כמיהה מתחיל געגוע, לארץ מולדת פנימית, היא-היא התקווה.

אני מקווה שכל נציג שרואה את עצמו 'יותר' ולכן יוצר הכרח כלפי רעהו יחזור בו מיצירת פילוג וייצור במו הוא-היא בריאה חיונית פנימית, כי על פי ראותי, זהו המקדש, בית המקדש השלישי, בלב כל אחד/ת שאינו יכול להיחרב.

כל מקדש חיצוני, הרי הוא כבבואה למקדש פנימי שאני מקווה ויווצר בכל יחידת פאזל שהתחייבה בליבה לחיות "כעם סגולה" המיטיב ללכת.

אילנה רוגל.

22/7/23

מהרהורי ליבי בפתח שבוע המתייחס ל- "9 באב" ט' באב


52 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page