top of page

ריפוי סרטן טבעי

ריפוי סרטן באופן טבעי - מה שרצוי לדעת!


סרטן, על סוגיו השונים, נתפש כתחילתה של דרך שאיננה פשוטה, שאיכות החיים של הצועד בה יורדת באופן ניכר.

כאשר מתחילים לבחון את החלופות לטיפול הקונבנציונאלי כימוטרפיה ו-או טיפול ביולוגי, מגלים כי ריפוי סרטן באופן טבעי נשמע מנותק הרבה פחות מהמציאות.


ריפוי סרטן בדרכים טבעיות מאפשר לחולה לשמור על איכות חייו וכבודו העצמי, מה שלא ניתן לומר על הדרך הקלאסית בה מתמודדת הרפואה הרגילה עם הסרטן.


האם קיים ריפוי סרטן טבעי? מה חשוב לדעת בנוגע לדרך?


על פי ראייתה של אילנה רוגל, מחברת כרכי האנציקלופדיה 'על רוח וחומר' ומנחה במגדלור, בן אדם מורכב ממחשבה ורעיון המתממשים באמצעות תרכובות פיזיקליות, כימיות, שבסיסן בפרשנות רגשית.


תאי סרטן נוצרים באופן תמידי ואף נומטיבי בגוף הפיזי. כל עוד מערכת החיסון מאוזנת, תאים אלה נוצרים ומתפרקים ללא השארת חותם המזעזע את הגוף.


מחלת הסרטן נוצרת מתוך תחושה של חוסר אונים כשאדם מתקשה להוביל את עצמו להסכמה ולשלום פנימי. תחושות אשם, ביקורת ושיפוט של אדם את עצמו יוצרים צרימות במערכת העצבים במוח אשר מהדהדות אל איברים ספציפיים בהתאם להתנסות מודעתית / תודעתית בפעימת חיים הווה. כשהצרימה הולכת ומתעבה לדוגמא בשל תחושת כישלון, משגה ותחושת תבוסה, אט אט מקדד האדם את התוכן הפיזיולוגי - פתולוגי המאפשר לתאי הסרטן להתרבות.

החיים מתבררים כסוג של אשליה המתפוררת אל מול פני האדם.


חוסר הקשבה והכלה פנימית, הקושי להעניק לעצמי, אינם מאפשרים לחדש 'מצברים' פנימיים ולהטעינם בעוצמה בכדי לאפשר פעילות נורמטיבית מפעימה, בכל תא ותא.

יש לחבור אל מערך המשנה כיוון באמצעות 'שדר' אנרגטי רגשי אשר יודע הכיצד לחדש פעמיו ולא להשען על שיחזור ומיחזור העבר.

בריפוי סרטן באופן טבעי יש להעזר בתדרי מזון התואמים את ה – DNA האנרגטי והפיזיקלי גם יחד. מומלץ להיעזר בתדרי צלילים ייחודיים, על מנת לחדש את האזור הפגוע המהדהד אל כלל הגוף.


במגדלור נלמדים התכנים האנרגטיים המתייחסים לתודעות איברים ומערכות בגוף עם המלצות לתזונה תואמת: לא עוד התניות רגשיות תפיסתיות אלא תנופה יזומה של תדרים המיטיבים עם העצמי, מאירים ומקרינים שדות פנימיים באופן שתאי הסרטן אינם יכולים להסתתר עוד ממערכת החיסון המשוכללת מאין כמוה. כשהאדם מסכים להתבונן במראה העצמית הוא אינו זקוק עוד לתאים "סרים ורוטנים" שישקפו לו את רגשותיו ה'מזייפים' כלפי עצמו.


מתמודדים עם מחלה? אילנה רוגל – מגדלור - מרכז ליישום תכני רוח וחומר

לרישום לקורסים - לתאם עם לימור – 054-7640649

לייעוץ - קביעת תור לפגישה אישית– 050-5817114


1,053 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page