top of page

מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

עודכן: 4 בדצמ׳ 2019

כיצד לבחור מטפלים מומלצים ברפואה משלימה?


עד לפני מספר שנים, מי שהיה מעוניין לקבל טיפול ברפואה משלימה, היה מצוי בבעיה גדולה. לא בשל חוסר המודעות לנושא (המודעות והתובנות על יתרונותיה של הרפואה המשלימה קיימות כבר עשרות שנים), אלא, בעיקר, בשל חוסר היכולת לסנן מטפלים מומלצים ברפואה משלימה, ולבחור, מביניהם, את המטפל הטוב והמתאים ביותר. רשת האינטרנט, נתנה לנו, במידה רבה, כלי מעולה לקבלת המלצות ודיס-המלצות, אולם, בד בבד עם כך, פתחה את האופציות לפרסום כוזב ושקרי, להכפשות יזומות שמטרתן לגרום למעברם של לקוחות ממטפל אחד למתחרהו.


אז כיצד בוחרים מטפלים מומלצים ברפואה משלימה?


אילנה רוגל מנחה במרכז מגדלור ומנחה בני אדם אל מפגש מכונן בין ה'אני' המגולם בגוף הפיזי לבין העצמי המשתקף באמצעות תדרים אנרגטיים נשמתיים.


האדם שנכנס לקליניקה, מפגש חד פעמי, משדר קווי מתאר אותם ניתן להמחיש כהולוגרמה רב-מימדית, כעין מראה, סוג של עדשה שמקרינה את ההתנהלות של ה'אני' בגוף חומר אל מול העצמי ברוח.


ביכולתה של אילנה להתחבר להולוגרמה ולהביא את המידע באמצעות מלל רצוף בשפה קולחת. כפי שהיא מסבירה "אין לי שליטה על הנאמר מבחינת הטון והקצב של זרימת המידע. אני מאפשרת למיתרי קולי למלל בשפה קולחת את המתרחש 'מאחורי הקלעים' ומציבה את התכנים בקדמת הבמה".


על פי המידע הנחשף ובהתחשב במצב הרפואי הניבט מבדיקות דם ובדיקות נוספות, היסטוריה רפואית מחד אל מול המתרחש בהווה, אילנה מביאה מידע מקיף: אילנה מתאמת את המזון התומך בתדרי הדנ"א הפיזי, הרגשי, המנטלי והרוחני.


כשאדם פוגש את עצמו 'במראה', בדרך כלל הוא פונה אל מערך עצמי תומך שאינו מגדיר רק שינויים אל מול מזון פיזי אלא גם שינוים בדרכי חשיבה פוגעניים, הרגלים שאינם תומכים, רה-ארגון של היום ושעות השינה ולכן התוצאות מרשימות ובעיקר גם כשלרפואה המסורתית אין יותר מה להציע. יכולתו של גוף האדם לרפא עצמו בהינתן לו התנאים הנכונים מופלא מכל.


אילנה מנחה במגדלור בקורסים ובהרצאות פורצי דרך אשר משנים חיים. המפגש של האדם עם תדרים רב רובדיים של עצמו מאיץ תהליכי התפתחות ועימם מימוש של חוזה נשמה בחומר ברמה יצירתית, מקורית ומלאת השראה.

ההנחיה מזכירה לאדם את אשר הוא חתם עם העצמי הנשמתי בטרם התגלם בחומר.


מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

לרישום לקורסים, לייעוץ, קביעת תור לפגישה אישית - לתאם עם לימור – 054-7640649


236 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page