top of page

סוגי טיפול רגשי

עודכן: 12 במאי 2019

מהו טיפול רגשי וכיצד תדעו אם אתם זקוקים לו?


אם חשתם לאחרונה מדוכדכים או אובדי עצות, בהחלט יתכן שפניה לטיפול רגשי תוכל להועיל לכם בשיפור תחושתכם. לרוב, פניה לטיפול מסוג זה נעשית כאשר האדם אינו חש בטוב מבחינה נפשית, כאשר הוא חש שהוא סטה מנתיבו בחיים ולא נמצא על המסלול בו הוא רגיל לתפקד, כאשר האדם חש בדיכאון או בחרדה נקודתיים או מתמשכים, כאשר הוא חווה משבר נפשי כתוצאה מאירוע כלשהו, חש בקשיים בביטחונו העצמי, בקשיים חברתיים, ביצירת הקשר הזוגי או בהתנהלות בתוכו, מתמודד עם קשיי הסתגלות למסגרות, חווה קשיים בתקשורת שבינו לבין סביבתו הקרובה (בן / בת הזוג, ילדיו, משפחתו) ומסיבות רבות נוספות. - מהו טיפול רגשי? אילו סוגי טיפול רגשי קיימים, והכי חשוב - האם אתם זקוקים לטיפול כזה?


תשובות על כל אלה ועוד - במידע שלפניכם!


מהו טיפול רגשי ואילו סוגי טיפול רגשי קיימים?


טיפול רגשי הינו, למעשה טיפול פסיכו-תרפי אשר מבוצע באמצעות אנשי מקצוע המתמחים בפן הנפשי של האדם (כפסיכותרפיסטים, פסיכולוגים קליניים, וכן הלאה).


על פי ראייתה של אילנה רוגל, מחברת כרכי האנציקלופדיה ומנחה במגדלור, על בן האדם לצעוד בהלימה שלמה בין גופו בחומר ובין גופו האנרגטי, הנשמתי.


אבני הקשר שעומדים בפני כל נשמה בתלבושת החומר הזמני הם: תדרי צליל, תדרי צבע, אנרגיות קוסמיות, תדרי איתות באותיות השם הפרטי והמשפחתי בחומר.


כשמדובר בטיפול רגשי יש ליצור אינטראקציה ואיטגרציה בין תדרים נשמתיים לבין חוויות ורגשות (תגובתיות) בחומר.

ככל שהאדם מבין את משמעותו הרב רובדית הוא יכול במודע לרווח את עצמו ולהעניק בעבורו עזרה רגשית נפשית מתוך הכרות בין 'העצמי' הנשמתי לבין האני 'הגשמי' בחומר.


משמעויות אלו נלמדות ומונגשות באופן מעשי במרכז מגדלור בהנחייתה של אילנה רוגל. המציאות הנפרשת ברב מימד שונה לחלוטין מזו שנדמית לעיתים כמבוי סתום ללא מוצא.


הלימודים במגדלור נועדו להרחבת מיפתח הזיכרון ולאפשר לאדם להתעורר מתרדמה ארוכה ולהאיר תוכן חדש אתגרי ופורץ דרך מעבר לאופק הנראה לעין.

לקורסים - לימור – 054-7640649

לקביעת תור – 050-5817114




203 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page