top of page

ריפוי אנרגטי

ריפוי אנרגטי - מהו ולמי הוא מתאים?


עקרון הפעולה הרווח המניע גישות טיפול שלמות ומשלימות הוא כי הכל בעולם שלנו, כולל אנחנו, מורכב מאנרגיה. ריפוי אנרגטי נועד לחולל התמרה בחייו של המטופל על ידי שימוש באנרגיה שקיימת בכל מקום.

כל חומר אורגני שואף תדרים אנרגטיים המושתתים על צלילים ואנרגיות קוסמיות משדה חיצוני אל הגוף פנימה ונושף מהגוף אל השדה החיצוני. מדובר בתדרי משיכה ודחיה: מה האדם מבקש למשוך אליו ומה הוא מבקש לדחות ממנו. השדות החיצוניים והפנימיים מורכבים מחלקיקי קרינה פעימתיים מקרינים ומוקרנים באין ספור תצורות שניתן לכנותם 'מיתרים' במרחבים וזמנים שונים. מדובר בתדרים מניעים ו\או תדרים מונעים.

כל מצבי הרוח מושתתים על חלקיקי מחשבה והרגשה עוד בטרם הנכחה בחומר באמצעות מערכות הגוף, כמערכת העצבים, מערכת הדם (העורקי \ וורידי), מערכת הנשימה, העיכול ועוד. הרוח מפעימה את החומר בהתאם לפרשנות רגשית, בין אם ברמה דינמית, משתעשעת, יוזמת ובין אם ברמה פסיבית, מלנכולית, מגיבה.


במרכז מגדלור אילנה רוגל מנחה קורסים שמפגישים את האדם עם עולם אנרגטי תוסס המאפשר ריפוי אנרגטי. יש להכיר את החלקיקים שתומכים בתקשורת זורמת טבעית כתוכן אינטגרלי בין האדם לבין נפשו ורוחו.

כשהתקשורת זורמת בין תאים ומערכות הגוף מתרחש ריפוי אנרגטי בהשלכה אל ריפוי פיזיולוגי שמשחרר את הגןף מכאבים מיותרים, מיחושים מלחיצים ומצבי רוח.

זרימה חופשית טבעית ממוססת כל התמצקות שנוצרה עקב התגבשות תפיסה, אמונה, דעה שחוזרת על עקבות וממחזרת תדרים אנטי-עצמיים.

הנכם מוזמנים למרכז מגדלור על מנת ליצור תיאום בין התדרים הנשמתיים ובין תדרי החומר כששיתוף הפעולה יוצר מבנה הרמוני, רטט מולקולרי היודע לנגן מנגינה ברורה בעלת יכולת לממש פוטנציאל ברמה אינדיבידואלית מכסימלית.


לרישום לקורסים - לתאם עם לימור – 054-7640649

לייעוץ - קביעת תור לפגישה אישית – לתאם עם לימור – 050-5817114



179 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page