top of page

ריפוי טבעי מסרטן

עודכן: 12 במאי 2019

ריפוי טבעי מסרטן - פריצת דרך או בועה שעתידה להתנפץ?



סרטן, מאז ומתמיד נחשב לסוג של אניגמה. הרפואה הקונבנציונאלית אינה יודעת בוודאות הכיצד להתמודד עימה גם דרכי טיפול במחלת הסרטן שעומדות לרשותה (כימותרפיה או הקרנות) לעיתים קרובות, מזיקות למטופל יותר מאשר מרפאות אותו. אובדן השיער, רגישות מוגברת למחלות, בחילות בלתי פוסקות, ובכלל - אובדן איכות החיים, הם רק חלק מהתופעות אותם חווים חולים בתקווה לקבל מזור למצבם - ריפוי מסרטן. אם נרחיב מעט את זווית הראיה שלנו מעבר לגישות המסורתיות, נוכל למצוא גם דרכי ריפוי טבעי מסרטן, דרכים שרואות את המצב בראיה רחבה הרבה יותר מהתייחסות נקודתית לגידול המקומי.


על פי ראייתה של אילנה רוגל, מחברת כרכי האנציקלופדיה על 'רוח וחומר' ומנחה במגדלור, מחלה היא יצירה קרי יציר כפיו של בן האדם.


ריפוי עצמי מסרטן


ראשיתה של מחלת הסרטן בזיוף צלילים שנובעים מרטטים מנוגדים להווייה האנרגטית של האדם בגוף פיזי.

כל גוף פיזי ואנרגטי מבקש תהודה של הסכמה, אהבה, אמונה מעצם ההיות. כל תוכן שמגדיר 'בעד עצמי', לא בהיבט מגלומני / צנטרליסטי אלא בהידהוד פנימי המכיר בערך עצמי, שאינו זקוק לפידבק ונעלב, חסר אונים ומאוכזב כשאלו אינם 'מגיעים מבחוץ'.


לכן 'הסר והרוטן' מגדיר מחלה אוטו-אימיונית בה האדם פועל בניגוד לעצמו או-אז זקוק לתרופות ציטוטוקסיות 'הורגות' שיעזרו לו להפסיק להילחם בעצמו.


הסרטן מתחיל בתחושות אנטי עצמיות, היעדר סיפוק, שיפוט וביקורת, רגשי אשמה פנימיים, תחושת כישלון, כשכל אלה מוקרנים אל הגוף באמצעות תודעת המים. רוב הגוף הפיזי מורכב ממים כנוזל הדם, הלימפה, נוזל מוח שידרה ועוד. המים משקפים רגשות, המים מובילי זיכרונות, פרשנויות ותחושות.



הרוח כתדר אנרגטי מפעים את החומר בצלם המחשבה, הפרשנות מעצם ההרגשה והתחושה ברגע הזה.

מחלת הסרטן מודיעה לאדם שהוא התרחק לשוליים ועליו לחזור לדרך המלך.

מתמודדים עם סרטן? אנא פנו לאתר אילנה רוגל – מגדלור למען האפשרות לצאת למסע התפתחות וריפוי עצמי.

לרישום לקורסים - לתאם עם לימור – 054-7640649

לקביעת תור לפגישה אישית – 050-5817114

553 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page